გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლლები: მარინა დოლიძე, მაია გოგოტიშვილი, მარინა დოლიძე
საგანი მოქალაქეობა,
კომპიუტერული ტექნოლოგიები ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/კლასი -IV კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა -15
გაკვეთილის
ხანგძლივობა - 40 წუთი
გაკვეთილის თემა -ენოვნული
სიმბოლო
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები მოისმენენ ქართულ ხალხურ პოლიფონიურ
სიმღერებს, იმსჯელებენ თუ რატომ არის ენოვნული სიმბოლო ხალხური სიმღერა. გაეცნობიან
ტექსტებს სხვადასხვა პოლიფონიური სიმღერების შესახებ შექმნიან პრეზენტაციას ერთ ერთ
მათგანზე, ისაუბრებენ თუ რა ისწავლეს პრეზენტაციებიდან.
N |
აქტივობის მიზანი და აღწერა |
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები |
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები |
სასწავლო რესურსები (დაასაბუთეთ შინაარსობრივი რესურსების
მიზანშეწონილობა სასწავლო მიზანთან მიმართებაში) |
დრო |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
აქტივობის მიზანი მოსწავლეებმაშეძლონ თემის ამოცნობა; გაეცნონ გაკვეთილის
მიზანს, შეფასების რუბრიკას და ქცევის წესებს; აქტივობის აღწერა ა) თემის ამოცნობა მასწავლებელი რთავს ერთ ერთ ქართხულ ხალხურ სიმღერას
ეკითხება მოსწავლეებს თუ რა თემაზე იმსჯელებენ. ბ)გაკვეთილის მიზნის
გაცნობა მასწავლებელი თვალსაჩინოების სახით გამოაფენს დაფაზე
გაკვეთილის მიზანს და აცნობს კლასს. გ)შეფასებისინსტრუმენტების-შეფასების
რუბრიკის გაცნობა |
კითხვა-პასუხი |
მთელი კლასი |
თვალსაჩინოება-გაკვეთილის მიზანი თვალსაჩინოებები-შეფასების რუბრიკა, |
3 წუთი |
2. |
აქტივობის მიზანი წინარე ცოდნის გააქტიურება. მოსწავლეები კითხვა პასუხის საშუალებით მივლენ დასკვნამდე
თუ რატომ არის ეროვნული სიმოლო ქართული ხალხური სიმღერა აქტივობის აღწერა მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეს თუ რა კავშირი შეიძლება
ქონდეს ეროვნულ სიმბოლოს და ქართულ სიმღერას, |
კითხვა-პასუხი გონებრივი იერიში |
მოპასუხე მოსწავლე |
|
5 წუთი |
3. |
აქტივობის მიზანი მოსწავლეები იმსჯელებენ გურული სიმღერების თავისებურებებზე
აქტივობის აღწერა: მასწავლებელი ეკითხება მოსწაველეებს თუ რა თავისებურებები
ახასიათბს გურულ სიმღერას. მოსწავლეები ჯერ თავიანთ მოსაზრებას აფიქსირებენ შემდეგნ
მასწავლებელი ამატებს ინფორმაციას რაც მოსწავლეებისთვის აქამდე უცნობი იყო. |
|
მთელი კლასი |
|
3 წუთი |
4. |
აქტივობის მიზანი მოსწავლეები იმსჯელებენ თუ რატომ გააგზავნეთ სხვადასხვა
ქვეყნის სიმღერები კოსმოსში აქტივობის აღწერა მასწავლებელი ეკითხება
მოსწავლეებს თუ რატომ გადაწყვიტეს კოსმოსში გაეშვათ სხავდასხვა ქვეყნის სიმღერები |
|
ინდივიდუალური |
|
2 წუთი |
5 |
აქტივობის მიზანი წინარე ცოდის გაღვივება /ინგლისური ენის მიმართლებით/ აქტივობის აღწერა მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს თუ რაზე შეიძლება
მუსიკამ იქონიოს გავლენა. |
კითხვა პასუხი |
მოსწავლეები შერჩევით |
|
3 წუთი |
6 |
აქტივობის მიზანი ჯგუფური მუშაობისთვის მომზადება აქტივობის აღწერა მასწავლებელი ურიგებს მოსწავლეებს სამ სხვადასხვა
ტექსტს რის მიხედვით ისინი აკეთებენ პრეზენტაციებს. |
ინსტრუქცია |
მთელი კლასი |
სამუშაო ფურცლები |
2 წუთი |
7 |
აქტივობის მიზანი ჯგუფური მუშაობის შესრულება აქტივობის აღწერა მოსწავლეები იწყებენ ტექსტის
დამუშავებას და პრეზენტაციის სახით წარუდგენენ თანაკლასელებს. მოსწავლეები ყურადღებით
უსმენენ რათა შემდეგ პრეზენტაციებიდან მიღებული ცოდნა გამოიყენონ სხვადასხვა სიმღერების
დახასიათებისთვის. |
|
ჯგუფური |
|
10 წუთი პრეზენტაციაზე მუშაობა 7 წუთი პრეზენტაციის წარგენა |
8 |
აქტივობის მიზანი მიღებული ცოდნის გამოყენება აქტივობის აღწერა მასწავლებელი დაფაზე აკრავს ცხრილს / დანართი I / რომელსაც ბავშვები
ავსებენ პრეზენტაციებიდან მიღებული ცოდნის საფუძველზე |
|
მოსწავლეები შერჩევით |
|
5 წუთი |
9 |
აქტივობის მიზანი სიმღერების ამოცნობა აქტივობის აღწერა მასწავლებელი ჩართავს იმ
სიმღერებს რომლებიც მოსწავლეებმა პრეზენტაციებზე განიხილეს, მოსწავლეები გამოიცნობენ
სიმღერის დასახელებას. |
|
მოსწავლეები შერჩევით |
|
2 წუთი |
10 |
აქტივობის მიზანი შეფასება აქტივობის აღწერა მოსწავლეები შეფასდებიან
შეფასების რუბრიკის მიხედვით |
|
|
|
3 წუთი |
დანართი I
Name of a song |
What have we learned from presentation? |
Krimanchuli |
|
Mravaljamieri |
|
Shen khar venakhi |
|
დანართი II
Assessment Rubric
You did a great job |
You did it well |
You can do it better |
|
|
|
No comments:
Post a Comment